- Vânzările în afara Coreei de Sud s-au situat la 188.443 unități, în scădere cu 6.8% față de aceeași perioadă a anului trecut
- Vânzările în Coreea de Sud s-au situat la 50.095 unități, în scădere cu 2.0% față de aceeași perioadă a anului trecut
Kia a înregistrat vânzări de 50.095 de unități în Coreea de Sud, o scădere cu 2.0% față de aprilie 2021. Pe piața coreeană, SUV-ul Sorento a înregistrat un volum de vânzări de 5.551 unități, conducând vânzările modelelor SUV ale mărcii, urmat de MPV-ul Carnival, care a înregistrat 5.121 unități. Modelul EV6 a fost vândut în 2.976 unități în aprilie, ceea ce arată o creștere puternică a vânzărilor în ultimele luni, pe măsură ce continuă să conducă eforturile de electrificare ale Kia.
Pe piețele din afara Coreei de Sud, SUV-urile Sportage și Seltos s-au aflat în fruntea vânzărilor Kia, cu 32.438 și, respectiv, 23.307 unități vândute.
* Rezultatele vânzărilor se bazează pe vânzările en-gros.
* Cifrele vânzărilor lunare oferite în acest comunicat de presa sunt ne-auditate și preliminare.
Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.
Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.
Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.
Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.