Mergi la continut
COMAT

Kia își demonstrează supremația în electrificare prin lansarea la Geneva a modelelor e-Soul, Niro și a conceptului 'Imagine by Kia'


- Kia își dezvăluie gama avansată de sisteme de propulsie prin lansarea automobilelor 100% electrice la Salonul Auto de la Geneva
- Debutul mondial la Geneva, pentru conceptul 100% electric ”Imagine by Kia”
- Debutul european pentru Kia e-Soul, cu sisteme de propulsie 100% electrice și autonomie mare
- Prima dezvăluire a modelelor îmbunătățite Niro Hybrid și NiroPlug-in Hybrid, după cele 100.000 de unități vândute în Europa și 270.000 la nivel mondial
- Kia lansează noua tehnologie telematică UVO CONNECT pentru Europa

5 martie 2019 - Kia Motors și-a pus amprenta asupra supremației în tehnologia avansată a sistemelor de propulsie la Salonul Auto Internațional de la Geneva din 2019, prezentând o gamă alcătuită în întregime din vehicule electrice.

Astăzi marchează debutul mondial pentru concept-car-ul 100% electric ‘Imagine by Kia’, alături de modelul 100% electric e-Soul, care este lansat în premieră pentru Europa. Kia a anunțat de asemenea, o gamă de îmbunătățiri pentru modelele Niro Hybrid și Plug-in Hybrid, cu noile variante dezvăluite astăzi.

Demonstrând puterea gamei sale de sisteme avansate de propulsie, fiecare model Kia prezentat la Salonul de la Geneva este disponibil cu tehnologia mild-hybrid, hybrid, plug-in hybrid sau 100% electrică oferită de Kia.

Emilio Herrera, Chief Operating Officer al Kia Motors Europe, spune: "Electrificarea este un element-cheie al strategiei Kia de creștere europeană și globală, una dintre cele opt mașini Kia vândute astăzi în Europa având un sistem de propulsie electric. Acolo unde mulți producători încă vorbesc despre planurile și intențiile lor de electrificare, de câțiva ani, sistemele de propulsie avansate au format deja o parte din ce în ce mai mare din vânzările europene ale Kia. Odată cu modelul e-Soul și gama modernizată Niro dezvăluită astăzi, și cu mai multe sisteme de propulsie pe drum, creșterea numărului de automobile electrice va continua cu siguranță”.

Kia a lansat de asemenea la Geneva, noua sa tehnologie telematică UVO CONNECT, disponibilă pentru modelul e-Soul și modelele modernizate Niro Hybrid și Plug-in Hybrid. Tehnologia de conectare a automobilului va fi introdusă în viitor și pe alte modele Kia.

Debutul mondial pentru conceptul 100% electric ‘Imagine by Kia’
Conceptul 'Imagine by Kia’, dezvăluit pentru prima daată astăzi la Salonul de la Geneva, a fost desenat la centrul de design al companiei din Frankfurt, Europa.

Gregory Guillaume, Vice President of Design al Kia Motors Europe, spune: "Ne-am imaginat că proiectăm un automobil 100% electric, care nu doar să înlăture îndoielile consumatorilor în ceea ce privește autonomia, performanța, rețelele de reîncărcare și comportamentul dinamic, dar care întoarce privirile atunci când trece pe stradă și îți trezește pasiunea atunci când îl conduci. De aceea, conceptul nostru 100% electric este proiectat nu numai pentru a vă crește pulsul, ci și pentru a semnaliza abordarea noastră emoțională asupra electrificării"



O întruchipare vizuală a dorinței Kia de a avansa în lumea incitantă a electrificării, Imagine by Kia este primul automobil 100% electric cu patru uși al companiei. Intenționat conceput pentru a nu se încadra în categoriile de automobile predefinite ale industriei auto, conceptul Imagine by Kia coagulează în mod coerent elementele unui automobil sportiv musculos, ale unui automobil de familie elegant și atletic și ale unui crossover versatil și spațios. Conceptul ‘Imagine by Kia’ reprezintă un limbaj de design mai progresiv pentru viitor, cu o reinterpretare inteligentă a motivelor de design Kia existente și a unei caroserii caracterizată printr-un amestec de linii clare, încordate și eficiență aerodinamică.

Echipa de design Kia din Europa a exploatat din plin arhitectura șasiului sistemului de propulsie 100% electric, pentru a maximiza spațiul cabinei și a crea un interior aerisit și spațios. Într-o ripostă plină de umor față de obsesia curentă a industriei de a avea display-uri tot mai mari, conceptul include 21 de display-uri individuale cu rezoluție foarte ridicată. Modul lor de amplasare este sincronizat sub forma unei curbe de-a lungul părții superioare a planșei de bord, oferind un aspect care este în același timp atât casual, cât și coordonat.

Deși nu este destinat imediat pentru producție, conceptul Imagine by Kia’ indică elemente de design interior și exterior care pot fi adaptate pentru producția viitoarelor modele ale brandului.

e-Soul își face debutul european - cu o gamă de două sisteme de propulsie electrice
Aflat la a treia generație, noul Kia e-Soul vine cu o autonomie mare și un sistem de propulsie cu zero emisii în clasa crossover-elor urbane, devenind mai dinamic și mai inovator decât oricând. e-Soul îmbrățișează designul emblematic și caracterul jucăuș al predecesorilor săi și va fi disponibil în Europa exclusiv în versiunea electrică, oferind cumpărătorilor posibilitatea de a alege între două sisteme de propulsie cu autonomie mare și zero emisii. Noile pachete de baterii de ultimă generație ale modelului e-Soul - fie că vorbim despre bateria de 64 kWh sau de cea de 39.2 kWh - sunt cu până la 30% mai eficiente din punct de vedere energetic decât cel mai bine vândut automobil electric disponibil acum în Europa. Automobilul este oferit în Europa fără opțiunea unui motor cu combustie internă.


Proaspăt, jucăuș și distinctiv, noul e-Soul are același aspect iconic, cu o siluetă de tip cutie, cu linii noi, sculptate, detalii mai fine și multe elemente de tehnologie optică. În interior, este mai avansat tehnologic ca oricând, cu designul său deosebit și funcționalități de ultimă generație însoțite de forme și texturi de inspirație acustică și de noul sistem Sound Mood Lighting. e-Soul poate fi personalizat cu noi scheme de culori, oferind o gamă largă de tehnologii ce includ încărcător wireless pentru smartphone, scaune încălzite și ventilate, Head-Up Display și un sistem de sunet premium Harman Kardon.



În centrul planșei de bord a noului e-Soul se află sistemul entertainment de 10.25 inch, cu tehnologie TFT LCD care oferă noul sistem telematic UVO CONNECT. Acesta oferă șoferilor informații în timp real din trafic, previziuni ale stării vremii, puncte de interes și detalii despre potențialele locuri de parcare. Sistemul poate fi accesat de asemenea, printr-o aplicație gândită pentru a fi compatibilă pentru smartphone-urile Apple și Android. Aplicația dispune de o serie de funcționalități pentru a oferi utilizatorilor informații diagnostic despre automobilul lor și rutele pentru călătorii. Aplicația permite de asemenea utilizatorilor să activeze o serie de funcții ”remote” pentru automobilul lor. În funcție de țară, utilizatorii pot avea posibilitatea de a activa sistemul de climatizare, pentru a încălzi sau răci temperatura înaintea unei călătorii. Aplicația permite utilizatorilor să verifice de la distanță starea de încărcare a bateriei, să oprească sau să reia încărcarea printr-o singură atingere a ecranului - permițându-le astfel să beneficieze de preț mai scăzut al tarifelor la energia electrică dacă încarcă bateria acasă.

Noul e-Soul va fi comercializat pe piețele din Europa la sfârșitul primului trimestru al anului 2019, dispunând standard de calitatea promisă Kia și garanția fără egal de 7 ani, 150.000 kilometri, care acoperă de asemenea, motorul electric și pachetul de baterii.

Kia dezvăluie modelele modernizate Niro Hybrid și Plug-in Hybrid
Kia a făcut o serie de îmbunătățiri modelelor Niro Hybrid și Plug-in Hybrid, care își vor face debutul global la Geneva. Cel mai bine vândut crossover electric al Kia, care combină stilul unui crossover și caracterul practic, cu emisii foarte scăzute datorită sistemului de propulsie hibrid, oferă un nou design exterior, un interior de clasă superioară cu noi opțiuni de personalizare a culorilor. Mai mult, modelele Hybrid și Plug-in Hybrid dispun acum de noul sistem telematic avansat UVO CONNECT, ce aduce funcționalități suplimentare.



De la începutul comercializării în 2016, au fost vândute peste 270.000 de unități ale modelului Niro la nivel global, cu peste 100.000 de unități vândute în Europa. Crossover-ul Niro a fost cel de-al cincilea cel mai bine vândut model Kia în Europa în 2018, vânzările înregistrând o creștere de 33%, până la 45.255 unități - incluzând 34.642 unități ale versiunilor hibrid și plug-in hybrid. Gama Niro s-a extins la sfârșitul anului 2018 odată cu lansarea modelului 100% electric e-Niro.



Vânzările în Europa ale modelelor cu facelift Niro Hybrid și Niro Plug-in Hybrid vor începe în trimestrul doi al anului 2019. Unic printre toate automobilele hibride din Europa, Niro este comercializat cu garanția unică de 7 ani, 150.000 kilometri, oferită standard.



 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 180 de țări. Astăzi, Kia are peste 51,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 47 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™ și UEFA Europa League, cea mai mare competiție a cluburilor profesioniste de fotbal din lume. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.