Mergi la continut
COMAT

Kia Motors lansează prima ediție UEFA Europa League Trophy Tour


- Campania UEFA Europa League Trophy Tour Driven by Kia va vizita opt orașe cu scopul de a colecta încălțăminte de fotbal pentru refugiați

28 februarie 2019 - Kia Motors și UEFA lansează ediția inaugurală a campaniei UEFA Europa League Trophy Tour Driven by Kia. Campania va oferi fanilor fotbalului din toată Europa posibilitatea de a vedea legendarul-ul trofeu UEFA Europa League, pe măsură ce ediția din 2018/19 a competiției este în desfășurare.



Pe întreaga durată a evenimentului UEFA Europa League Trophy Tour, fanii și jucătorii de toate vârstele vor fi încurajați să doneze încălțămintea folosită și nedorită. În parteneriat cu Fundația UEFA pentru copii, încălțămintea va fi dusă la tabăra de refugiați Zaatari din Iordania pentru a fi oferiți refugiaților sirieni de toate vârstele.

Mai mult decât atât, printre alte premii oferite, fiecare fan care donează o pereche de încălțăminte va avea șansa de a câștiga bilete la finala UEFA Europa League. Donațiile pot fi făcute în orice etapă a turului UEFA Europa League Trophy Tour, precum și la anumite reprezentanțe Kia din fiecare țară participantă.

"Am văzut de la început cât de mult înseamnă fotbalul pentru copiii și adulții din tabăra de refugiați din Zaatari", a declarat președintele UEFA Aleksander Čeferin, care a vizitat tabăra din nordul Iordaniei de două ori în ultimii ani.

"Fundația UEFA a contribuit la oferirea de terenuri pentru refugiați, dar ceea ce le lipsește este încălțămintea de fotbal. Prin urmare, îndemn pe oricine care are o pereche de încălțăminte adecvată în jur și pe care nu o folosește, să o dăruiască copiilor, pentru a face diferența”.

Campania UEFA Europa League Trophy Tour Driven by Kia începe cu adevărat la Salonul Auto Internațional de la Geneva, marți, 5 martie 2019 și se va încheia la 12 mai, înaintea finalei UEFA Europa League din Baku, Azerbaidjan.

Evenimentul va cuprinde vizitarea orașelor Geneva, Sevilla, Berlin, Londra, Milano, Moscova, Paris și Baku, unde fanii vor avea posibilitatea de a vedea de aproape trofeul UEFA Europa League și vor putea întâlni legende ale fotbalului în numeroase locații din centrele orașelor, cluburi amatoare locale și școli.

O listă cu fostele staruri ale fotbalului s-au înscris pentru a participa la eveniment, printre care Deco, Lothar Matthäus și Eiður Guðjohnsen, mulți urmând a fi anunțați în următoarele săptămâni.

”Campania UEFA Europa League Trophy Tour va oferi fanilor de pe întreg continentul șansa de a vedea un trofeu iconic, precum și de a putea întâlni unele dintre cele mai mari nume care au câștigat această competiție", a declarat Guy-Laurent Epstein, Director de marketing al UEFA Events SA.

"Suntem încântați de entuziasmul pe care Kia îl manifestă, mai ales de dorința lor de a încerca să ajungă la fanii din întreaga Europă și de a oferi ceva înapoi celor care doresc să joace acest minunat joc, dar nu dispun de echipamentul necesar pentru a face acest lucru".

Kia are onoarea de a organiza această campanie inaugurală care va face opriri în opt orașe europene importante. Opririle vor include vizite în școli, în plus față de activitățile din centrul orașului unde va fi prezent ambasadorul UEFA și va fi prezentat trofeul.

"Suntem foarte entuziasmați să lansăm evenimentul UEFA Europa League Trophy Tour driven by Kia 2019, în parteneriat cu UEFA", a declarat Yong-Won Cho, Senior Vice President și Chief Marketing Officer al Kia Motors Corporation.

"Nu numai că turneul va oferi fanilor fotbalului de toate vârstele șansa de a vedea de aproape trofeul celebru, dar datorită donațiilor lor suntem capabili să contribuim în mod pozitiv la viața tinerilor refugiați care împărtășesc pasiunea noastră pentru acest joc frumos. În numele Kia, aș dori să mulțumesc anticipat tuturor celor care susțin campania și ajută donând încălțăminte de fotbal ".

Programul campaniei UEFA League Trophy Tour Driven by Kia:

- Geneva – 5-17 Martie
- Sevilla – 22-23 Martie
- Berlin – 29-30 Martie
- Londra – 5-6 Aprilie
- Milano – 12 Aprilie
- Moscova – 20-21 Aprilie
- Paris – 10 Mai
- Baku – 17 Mai



 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 180 de țări. Astăzi, Kia are peste 51,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 47 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™ și UEFA Europa League, cea mai mare competiție a cluburilor profesioniste de fotbal din lume. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.