Mergi la continut
COMAT

Kia Soul - peste un milion de unități vândute în Statele Unite


- Vehiculul urban a dus la transformarea filosofiei de design Kia 
- Aspectul uimitor, personalitatea unică și ajutorul primit de la un trio de hamsteri iubitori de muzică au făcut din Kia Soul un fenomen de la apariția sa pe scenă în 2009   
- Kia Soul este de cinci ori câștigătoare în Studiul anual al calității J.D. Power


IRVINE, California - Kia Motors America (KMA) a anunțat recent vânzarea vehiculului Kia Soul cu numărul 1 milion în Statele Unite. Fiind primul vehicul de producție care a dus la transformarea filosofiei de design Kia, sub atenta coordonare a șefului de design Peter Schreyer, un exemplar urban unic a ieșit din mulțime și a oferit o abordare „fun & funky” condusului de zi cu zi începând din 2009.



În momentul apariției modelului Kia Soul în 2009, toți cei de la Kia au știut că lansau un ”hit”, dar popularitatea și influența continuă în cultura pop a modelului Soul a dus brandul Kia la un nivel la care atunci doar am fi putut visa”, a spus Michael Sprague, Șeful Operațiunilor și EVP al Kia Motors America. „Încă de la început, Soul a atras noi clienți pentru brandul Kia, proiectând tipul de individualitate și optimism care atrage tinerii și realizând vânzări totale în Statele Unite ce au crescut cu aproape 150% din momentul în care Soul a intrat în gama de modele Kia, impactul său neputând fi supraevaluat.”

În plus față de încrederea și siguranța pe care o prezintă pe șosea, povestea de succes a modelului Soul include unul dintre cele mai memorabile și eficiente concepte de promovare din toate timpurile. Călătorind într-un Soul, hamsterii Kia au apropiat întotdeauna oamenii prin muzică, dans și atitudinea pozitivă, în timp ce ascultau un playlist începând cu melodia clasica hip-hop „The Choice Is Yours” de la Black Sheep și hit-ul „Party Rock Anthem” de la LMFAO și până la „Animal” al celor de la Maroon 5, „Applause” de la Lady Gaga și, cel mai recent, „Ace of Spades” de la Motörhead. De-a lungul anilor, hamsterii au devenit legende în istoria advertising-ului, spotul din 2011 generând mai mult de 20 de milioane de vizualizări online. În plus, hamsterii au fost recunoscuți de către Madison Avenue Advertising Walk of Fame și au fost numiți pentru prima dată ”Rookie of the Year” după ce au primit „Automotive Ad of the Year” pentru doi ani consecutivi de către Nielsen Automotive.

Aflați mai multe despre Kia Soul aici: http://www.kia.ro/showroom/kia-soul



 


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 180 de țări. Astăzi, Kia are peste 51,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 45 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.