Mergi la continut
COMAT

Kia America este singura companie auto din SUA inclusă pe lista celor mai influente 100 de companii, conform revistei TIME


Brandul Kia, aflat într-o ascensiune rapidă, trece printr-o transformare totală pentru a se repoziționa într-un simbol al inovației, provocării și sustenabilității

- În cadrul strategiei sale ambițioase Plan S, Kia intenționează să investească aproximativ 25 de miliarde USD pentru a oferi 15 automobile electrice la nivel global până în 2027, inclusiv noul SUV cu trei rânduri de scaune EV9, care va sosi mai târziu în acest an.
- În 2022, Kia America a sărbătorit al 30-lea an de activitate și a livrat cele mai bune vânzări anuale din istoria companiei
- Revista TIME detaliază modul în care Kia America s-a debarasat de reputația de marcã de mașini ieftine, pe fondul ambițiilor sale de electrificare pe termen lung

IRVINE, California, 21 iunie 2023 - Astăzi, Kia a intrat pe lista exclusivistă „TIME 100 Most Influential Companies” (Top 100 cele mai influente companii conform revistei TIME), lista evidențiind companiile care au un impact extraordinar în întreaga lume.

Kia se concentrează pentru a deveni lider în mobilitate prin popularizarea automobilelor electrice și furnizarea de soluții de mobilitate sustenabilă, inclusiv automobile PBV (purpose-built vehicles), promovând o producție mai sustenabilă prin utilizarea materialelor reciclabile și a energiei curate ca membru al Climate Group RE100.



„La Kia, credem că mișcarea inspiră idei și suntem onorați să fim incluși pe lista TIME a celor mai influente 100 de companii din 2023”, a declarat Seung Kyu (Sean) Yoon, președinte și CEO, Kia North America și Kia America. „Scopul mărcii Kia este de a oferi produse noi și servicii cu impact semnificativ care să inspire clienții și să le ofere timp pentru activitățile de care se bucură cel mai mult și ne vom continua eforturile de a stabili un model de afaceri inovator și centrat pe client.”

Încrederea în brandul Kia continuă să crească pe baza produselor premiate, cum ar fi EV6, care a câștigat recent premiile „2023 North American Utility Vehicle of the Year” (Vehiculul utilitar al anului în America de Nord în 2023) și „World Performance Car of the Year 2023” (Cea mai performantă mașină din lume în 2023). Kia intenționează să construiască o gamă de 15 modele electrice la nivel global până în 2027, inclusiv SUV-ul emblematic EV9 dezvăluit recent. Kia va continua să implementeze noi tehnologii și intenționează să ofere funcții de conectivitate tuturor modelelor noi lansate după 2025, permițând clienților să-și  îmbunătățească experiența deținerii automobilului prin actualizări prin satelit (OTA).

Pentru a compune lista, TIME a solicitat nominalizări în diferite sectoare și a chestionat rețeaua sa globală de colaboratori și corespondenți, precum și experți externi. Apoi, editorii TIME au evaluat fiecare nominalizat pe baza unor factori cheie, inclusiv impactul, inovația, ambiția și succesul. Rezultatul este un grup variat de 100 de companii care ajută la trasarea unei căi esențiale înainte.

Puteți vizualiza aici lista completă: time.com/100companies


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.