- Vânzările din afara Coreei de Sud au ajuns la 206.548 unități, în creștere cu 6.2% față de aceeași perioadă a anului trecut
- Vânzările în Coreea de Sud au fost de 51.355 unități, în creștere cu 6.6% față de aceeași perioadă a anului trecut
În afara Coreei de Sud, Kia a înregistrat vânzări de 206.548 unități, în creștere cu 6.2% față de anul precedent. SUV-urile Sportage și Seltos au continuat să fie în topul vânzărilor Kia, cu 36.480 și, respectiv, 22.768 unități vândute. Regiunile Asia-Pacific, India, Orientul Mijlociu, Africa și America de Sud și Centrală au înregistrat vânzări puternice.
Ca răspuns la provocările actuale ale pieței, Kia va continua să își ajusteze în mod flexibil producția în funcție de situația stocurilor și să minimizeze întreruperea producției.
Bazându-se pe noi modele competitive, cum ar fi modelul 100% electric EV6 - care a fost desemnat în februarie „Mașina anului 2022 în Europa” - Kia va continua impulsionarea vânzărilor și va spori profitabilitatea, în timpul tranziției spre a deveni un furnizor de soluții de mobilitate sustenabilă.
* Rezultatele vânzărilor se bazează pe vânzările en-gros.
* Cifrele vânzărilor lunare oferite în acest comunicat de presa sunt ne-auditate și preliminare.
Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.
Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.
Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.
Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.