- Versiunea lansată la nivel global are o dimensiune semnificativ mărită, în timp ce versiunea europeană continuă în spiritul celei de a patra generații. Un design îndrăzneț și complex al părții frontale este asociat cu o parte posterioară puternică, de tip fastback, care creează o prezență puternică și distinctă pe șosea
Noul limbaj de design Kia - Opposites United – s-a aflat în centrul proiectării noului Sportage pentru piața europeană, influențând fiecare element al aspectului și caracterului său. Designul său se bazează pe tema „Bold for Nature” și aduce un omagiu perfecțiunii și simplității naturii, conectându-se în același timp cu noua direcție de design a mărcii. Schițele dezvăluite astăzi arată un SUV sportiv, asertiv și avangardist.
Noul Kia Sportage pentru piața europeană își va face debutul în cadrul unui eveniment de lansare digital live care va avea loc miercuri, 1 septembrie pe canalele online Kia, la ora 11:00 CEST. Spectatorii vor putea afla mai multe despre primul SUV Kia conceput special pentru clienții europeni! Vânzările europene ale noului Sportage vor începe în această toamnă.
Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.
Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.
Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.
Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.