Mergi la continut
COMAT

Kia lansează un ”centru de electrificare” online alături de brandul multimedia global TIME


- Resursele online despre ‘tot ce înseamnă electric’ sunt disponibile pe acest ”hub”, pentru informarea cititorilor

Frankfurt, 2 decembrie 2019 - Kia a lansat un ‘centru de electrificare’ online – hub - în asociere cu brandul multimedia global TIME. Această biblioteca online cu toate datele despre domeniul electric auto - incluzând articole, clipuri video și info-grafice - va oferi potențialilor cumpărători de automobile electrice toate informațiile de care au nevoie, grupate într-un număr de subiecte cheie.
Centrul online - disponibil acum pe TIME.com - privește electrificarea dintr-o perspectivă globală, analizând profund impactul său zilnic asupra vieții oamenilor, cum ar fi tipurile de tehnologii EV disponibile, gama și infrastructura de încărcare, în timp ce privește înainte către inițiativele și inovațiile viitorului - de la dezvoltarea bateriilor și până la mobilitatea ultimului kilometru.
Rishaad Sacoor, Senior Manager Brand Strategy al Kia Motors Europe, spune: „Pe măsură ce Europa se îndreaptă decisiv către o eră a electrificării, credem că există încă multe lucruri pe care consumatorii le pot învăța despe această tehnologie captivantă. Hub-ul de electrificare va servi ca o resursă valoroasă și imparțială pentru oricine este interesat de automobilele electrice și va aborda aspectele pozitive și negative percepute de proprietarii automobilelor EV și vastului ecosistem cu emisii zero.”

„Prin parteneriatul cu un astfel de brand media foarte cunoscut și respectat, cum este TIME, putem garanta că hub-ul va fi vizualizat de un număr mare de oameni din întreaga lume. TIME are o tradiție îndelungată în a pune oamenii în centrul abordării sale despre informare, ajutând publicul să afle despre tendințele care modelează lumea într-un mod major, relevant”, a adăugat Matt Kidd, Manager Media al Kia Motors Europe.

Tim Howat, Head of Partnerships al TIME, declară: „TIME este încântat să se asocieze cu Kia într-o experiență multimedia care abordează problema critică a ‘viitorului mobilității’ și a impactului său pe termen lung asupra societății. Nu există îndoieli că ritmul schimbării în spațiul electrificării va fi accelerat și acest proiect va fi în fruntea acestei revoluții.”
„Experiența Kia în electrificare, alături de lunga istorie a TIME de a spune poveștile despre inovare realizează un parteneriat puternic și unul pe care îl vom construi mulți ani”, concluzionează Howat.

Funcționând până la sfârșitul acestui an și pe tot parcursul anului 2020, hub-ul de electrificare va informa cititorii, oferindu-le informații atractive și valoroase. Scopul său este de a ajuta publicul să dezvolte o înțelegere mai bună a problemelor cheie și să-i ofere instrumentele pentru a adopta un stil de viață durabil, electric, dacă acesta dorește.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 190 de țări. Astăzi, Kia are peste 52,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 49 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™ și UEFA Europa League, cea mai mare competiție a cluburilor profesioniste de fotbal din lume și partener principal al League of Legends European Championship 2019. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.