Mergi la continut
COMAT

Vânzări trimestriale record pentru Kia în Europa, pe măsură ce noile modele ajung în showroom-urile dealerilor


- Kia înregistrează cele mai mari vânzări trimestriale din istorie în Europa, cu o creștere de 0.6%, atingând 132.174 unități vândute
- Kia surclasează piața auto europeană, cu o cotă de piață trimestrială ce crește la 3.2%
- Vânzările modelului Ceed cresc cu 29% după lansarea noilor modele și extinderea gamei de modele
- Sistemele de propulsie electrice reprezintă 1 din 8 automobile noi Kia vândute în Europa
- Noul ProCeed este de peste cinci ori mai popular decât predecesorul său



17 aprilie 2019 - Kia Motors a înregistrat cele mai mari vânzări trimestriale din istorie în Europa în primele trei luni ale anului 2019, conform ultimelor date furnizate de ACEA (European Automobile Manufacturers Association). Cu 132.174 unități vândute de la începutul anului*, ultimele cifre indică o creștere de 0.6% a vânzărilor. Depășind performanțele pieței europene, cota de piață Kia în Europa a crescut la 3.2%, de la 3.1% în aceeași perioadă a anului 2018.

Emilio Herrera, Chief Operating Officer al Kia Motors Europe, spune: „Vânzările Kia în Europa în acest trimestru au fost mai puternice decât oricând, fiind susținute în special de renașterea familiei de modele Ceed, care s-a extins în acest trimestru cu noul model ProCeed cu caroserie shooting brake în cinci uși. ProCeed a avut performanțe deosebit de bune, doar vânzările din luna martie egalând performanța de vânzări înregistrată pe parcursul întregului an 2018 a precedentului model pro_cee'd în trei uși.”

Herrera adaugă: „Cu ultimele noastre modele care ne-au condus către cele mai bune vânzări trimestriale din istorie, în următoarele luni vom lansa alte modele noi, incluzând un nou crossover Ceed în acest an. Cu o expansiune continuă și reînnoirea gamei de produse, ne plasăm într-o poziție puternică pentru a asigura o creștere durabilă în Europa.”



Noul ProCeed depășește performanțele de vânzări ale predecesorului său, pe măsură ce vânzările modelului Ceed cresc
După lansarea anul trecut a noii game de modele Ceed, vânzările din primul trimestru al anului 2019 au crescut cu 29%, de la 19.000 la 24.510 unități. Noul Kia ProCeed cu caroserie shooting brake în cinci uși a fost în mod special foarte popular, cu 3.908 unități vândute în primele trei luni ale anului 2019 - o creștere de 459.9% față de vânzările modelului anterior pro_cee’d înregistrate în primul trimestru al anului 2018. Doar în luna martie, vânzările noului ProCeed au egalat vânzările predecesorului său pe întreg anul 2018.

Modelele Ceed hatchback și Sportswagon au înregistrat fiecare un record de vânzări față de anul trecut, cu o creștere de 12.0% și respectiv 13.5%. Un nou crossover Ceed urmează a fi lansat în acest an, consolidând în continuare gama populară de modele.

Cu 32.354 unități vândute în primul trimestru al anului 2019, Ceed rămâne cel de-al doilea cel mai bine vândut model Kia după modelul SUV compact Sportage construit în Europa.

Modelele Kia cu sisteme de propulsie electrice au o cotă de vânzări crescută în Europa
Până în acest moment, în acest an, unul din opt automobile Kia vândute în Europa dispune de sistem de propulsie electric, gama de modele Kia oferind acum automobile cu sisteme de propulsie mild-hybrid, hybrid, plug-in hybrid și 100% electrice. În total, vânzările modelelor electrice au crescut cu mai mult o treime față de anul trecut, la 18.670 unități.

Niro, cel mai bine vândut model Kia cu sistem de propulsie electrificat, a înregistrat o creștere trimestrială a vânzărilor de 49.6% față de anul trecut, atingând 15.695 unități vândute. Ambele versiuni ale modelului Niro - Hybrid și Plug-in Hybrid - au înregistrat cele mai bune vânzări din istorie.

Vânzările modelului Optima Plug-in Hybrid (disponibil cu caroserie sedan și Sportswagon) au crescut cu 48.3%, la 1.435 unități, în timp ce modelul Soul EV a adunat 474 unități vândute în ultimele săptămâni dinaintea înlocuirii sale cu noul model.

Kia a înregistrat de asemenea, o cerere mare pentru ultimele sale automobile 100% electrice, e-Soul și e-Niro. Ambele modele sunt comercializate pe piețele europene. Vânzările au fost susținute și de vânzările trimestriale de peste 1.000 de unități ale modelului Sportage în versiunile EcoDynamics+ și mild-hybrid.

Creștere de vânzări pentru modelele Stinger, Stonic și Picanto
Kia a înregistrat o creștere la a vânzărilor pentru modelul de oraș Picanto - cu o creștere a vânzărilor trimestriale de 13.8% (21.154 unități vândute) - și modelul fastback sedan sport Stinger - cu o creștere de 34.5% (1.103 unități vândute).  Crossover-ul compact Stonic - cel de al patrulea cel mai bine vândut model Kia după Sportage, Ceed și Picanto - a înregistrat de asemenea o creștere de 4.9%, la 15.968 unități.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 190 de țări. Astăzi, Kia are peste 52,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 49 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™ și UEFA Europa League, cea mai mare competiție a cluburilor profesioniste de fotbal din lume și partener principal al League of Legends European Championship 2019. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.